Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta działa już całodobowo. Eksperci są do dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, aby jeszcze skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.
Całodobowa infolinia jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu 800 190 590 zapewniając łatwy i szybki dostęp do pomocy. Więcej informacji znajduje się na stronie Internetowej Rzecznika Praw Pacjenta - kliknij.
Pacjenci mogą skorzystać z pomocy Infolinii o dowolnej porze dnia i nocy. Doświadczeni specjaliści zapewnią najwyższy standard obsługi pacjentów. Przez całą dobę gotowi są niezwłocznie podjąć interwencję w każdej trudnej sprawie, zwłaszcza zagrażającej życiu i zdrowiu pacjentów. Infolinia zapewnia wsparcie w nagłych przypadkach, pomaga rozwiązać problemy związane z opieką zdrowotną oraz udziela informacji na temat praw pacjenta.
Do korzystania z infolinii zachęca Pełnomocnik Starosty Oławskiego ds. Pacjenta Barbara Wojtasik:
- W przypadku zaistnienia takiej potrzeby, warto zasięgnąć wsparcia, wiedzy i doświadczenia ekspertów. Uruchomienie całodobowej Infolinii to istotny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa Pacjentów, poprawy jakości opieki zdrowotnej oraz dostępności informacji.
Przypomnijmy, że zadaniem Pełnomocnika Starosty Oławskiego ds. Pacjenta jest zapewnienie respektowania praw pacjentom, korzystającym ze świadczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie. Rzecznik przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:
- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
- we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.
e-mail: barbara.wojtasik@starostwo.olawa.pl