Nowy regulamin przyznawania patronatu starosty
Informujemy, że Starostwo Powiatowe w Oławie wprowadziło regulamin przyznawania honorowego patronatu starosty oławskiego. Zachęcamy osoby lub podmioty ubiegające się o patronat imprez lub wydarzeń organizowanych na terenie powiatu oławskiego do zapoznania się z omawianym dokumentem
Patronat starosty oławskiego jest szczególną formą wyróżnienia wydarzeń społecznych i kulturalnych organizowanych w powiecie oławskim lub mających charakter ponadregionalny, odbywających się cyklicznie lub okazjonalnie. Przedsięwzięcia objęte patronatem to także forma kształtowania pozytywnego wizerunku powiatu oławskiego oraz wsparcie szczytnych idei związanych z realizacją ustawowych zadań powiatu.
Przypominamy, że wniosek o objęcie przedsięwzięcia patronatem powinien być dostarczony do starostwa nie później niż na 4 tygodnie przed planowaną datą wydarzenia w formie pisemnej na adres: Starostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława lub w wersji elektronicznej na adres: info@starostwo.olawa.pl.
Przyznanie patronatu wiąże się m.in. z umieszczeniem logotypów na materiałach promujących wydarzenie oraz obowiązkiem przekazania relacji (tekst, zdjęcia, itp.) dotyczącej przedsięwzięcia w wersji elektronicznej na adres: info@starostwo.olawa.pl w ciągu 3 dni od dnia zakończenia wydarzenia. Starostwo zastrzega sobie prawo wyboru informacji, które wykorzysta w działaniach promocyjnych.
Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie przyznawania patronatów starosty.pdf (136 KB).
Grafiki (herb, logo i flaga powiatu) dostępne są w zakładce "Insygnia Powiatu Oławskiego".